BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 29, 2009

Sindir Menyindir Berlaku!

* khas utk JOYAH!

assalammualikum, kawan2! dengan ini anak gajah na menceritakn tentang sindir menyindir yg berlaku di rumah ku ini kelmarin, semalam & juga ary ney.. hahaha..

na taw? baco jola... banyak bunyi lak ehkau ney.. :P

situasi pertama!

kelmarin di petang hari selepas ku balik daripada hari Usahawan & Kerjaya di skowla.. berlaku la sindir menyidir di antara ku & Joyah al-tungtung!

joyah: SARA!!! ASAL KAISAN MENANGIS 2!!!?? KAW WTPE DENGAN DYE??!!! * bunyi ala2 langsuir kne campak dgn pontianak!!!

aku: MANE SARA TAW!!! * mnjerit mls smbil mate ngadap TV!

joyah: KAW PENTING KN DIRI SNDIRI JEP! BKN NA TGK KAISAN NEY NAPE!!!! NGADAP TV 2 SMPAI ESOK! * sinis jep bunyi yea!

aku: SMPAI MATI POWN BULEYH! * mls na layan!

situasi kedua!

semalam abang firdaus belanja ayam KFC yg bwu 2.. yg pedas punye 2! entah name dye.. ta taw pula.. abg firdaus beli time pergi berubat kn ank yea, Nufah Dariah yg demam + meragam ta tntu arah... si Joyah ney time abg kedua aku singgah rumah or titow rumah ney msti ta puas aty! oit! bukan umah bapak ko lah yg na jeles!!! lebih2 agy dye jeles law abg kedua ku ini belanja ape2 kt owg umah ney...

joyah: mokcu! td pergi jumpe bomoh, ape bomoh 2 ckp??? *sinis jep bunyi yea smbil gelak!

yg lain smue berhenti makan ayam KFC & pndang antara 1 same lain kerana terkejut bila dye sebut 'jumpe bomoh'... sedangkan dowg smue taw yg abg firdaus & kak ita bawa nufah pergi jmpe ustaz sahaje.. bomoh? sowie! mmg dpt penampau la sape yg jmpe bomoh!

aku: abg firdaus beli ayam KFC ney, ta beli kentang putar ke?? *na ubah topic!

abg firdaus: sowie3! lupe na beli.. na cepat yea pasal! hehehe..

joyah: ney ayam KFC yg pedas 2 kn??? ta sedap arrrr!!! bkn pedas pown...

aku: alaaa... TA SEDAP POWN, KO MAKAN JUGAK KN!? at least, ade gak rase pedas dye.. bia pown rase dye lebih kurang cm SPICY! huhuhu... * bengang jep!

adeq sedare, mokcu, kak ita & abg firdaus tahan gelak jep! hahaha... padan muke ko! ta taw na bls ar 2... wahahahahahaha... :P

situasi ketiga!

hari ney pula punye cerita.. memandangkn aku ta pergi skowla sbb terlajak titow, aku ta sangka si Joyah pown ikowt ponteng! hahahahaa.... hari ney aku di kejut kn nan suara dye hampir mirip MAK LAMPIR! sesiapa ade tgk cerita ney, dye taw la suare MAK LAMPIR 2 cmney.. haha...

joyah: KAIIIIISSSSAAAAANNNNN!!!!!! *owg sakit jatung pasti buleyh mati on the spot jep!

aku tros bgun smbil jln thuyung-hayang kuar daripada bilek smbil mnjerit...

WOI! KO INGAT KO NEY TARZAN KT DLM HUTAN 2 KE NA JERIT KT DLM RUMAH NEY!? BEROK POWN BULEYH MATI DGR KO PUNYE SUARE!

then, aku smbung titow balek!

status aku wt mase skang, BAD!!! :D

0 KOmen: